Toms Pingvin Lakrisstenger<3 namnam

5 Oct

Heihei:)

Denne mnd har vi på Location tilbud på Toms pingvin stenger fram til 3.november:) Jeg synes dette er et supert tilbud vi har, tilbudet er 2 for 20 kr:) Jeg huske disse stengene med lakris siden jeg var liten de var min favoritt godis:D Jeg har bestandig vært en lakrisoman. Så jeg kommer til å handle mye av disse fram over:) Jeg mener at det er lenge siden jeg har sett disse i en vanlig butikk så jeg tror vi er en av de få som har de fortsatt.
Kom innom location avd. Prinsen å handle de du også:)

Har du smakt de før? Hva var din favoritt godis da du var liten?:)

adiós!
-Chanette Marie-

Legg igjen en kommentar

