Rosa sløyfe aksjonen!

6 Oct

Hei folkens:)

Jeg synes at det er kjempe bra med disse rosasløyfe dagen som er fortiden. Det minne folk på at man faktisk kan få brystkreft og det gir mere penger til forskning på dette.  Jeg har kjøpt meg en lommelykt fra Clas ohlsen de gir en del av pengen til dem. Har også tenkt å kjøpe meg enda ei rosa sløyfe har en fra fjord av, men må ha en til:) De sløyfen er veldig fine:)  De hadde også en roaskrutrekk jeg har kjempe lyst på:)

adiós!

-Chanette Marie-

Legg igjen en kommentar

