www.brandos.no

11 Oct

Hei folkens:) 

Idag søkte jeg litt rundt om kring på nette etter ting, da kom jeg over  brandos som er en sikkelig bra sko nettbutikk. Jeg skal handle der når jeg får penger til å handle sko igjenn. De har sykt mye fine sko:) legge med noen bilder av skoen på slutten. De er visst den største sko butikke i norge følge de da:) Rart jeg ikke har hørt om de fra før av da. Jeg er jo en stor fan av bianco jeg da. Men tror jeg kommer til å bli stor fan av disse også. de har alle slags sko. De har en del spesiell sko slik som jeg liker. Jeg synes det er kjedlig å gå med samme sko som alle andre har. De har en del sko der du kommer til å bli sett på gata om de går med de. heheh

Hva synes du om siden? Har du kjøpt her fra fra før av?

Kilder:  WWW.brandos.no

sko:

Friis & Company: Megan

Menbur: Atani

Wonders: Dakar S Viola

Iron Fist: Twinkle Toes Platform

Donna Girl: 43363

Bronx: Taste

United Nude: Eamz Collar

Blink: Kara

Legg igjen en kommentar

