Vil du ha en rabatt kode fra lindex?

5 Nov

Hei folkens:)

Kom over et tilbud der du kan få 30% rabatt hos lindex ved å sende en sms  med orde : Lindex   til 2205 🙂

Tilbudet gjelder kun fra til 15 november da.  Jeg vet jo at jeg ikke trenger noe klær nå eller har planer om å handle meg noe nytt nå. Men jeg tenkt det er jo 30 % å jeg trenger jo altids nye strømpe bukser, alt litt varme for å ha om vinter. Ble en svart strømpe bukse med ullblanding:) sikkelig god er den:) Ble bare 90 kr for den:D jeei:)

De har også fått inn en del fine kjoler så jeg skal gå ditt for å finne meg en julbord kjole tror jeg:)

Skal du benytte deg av tilbudet?

kilde:

Gjerriknarken

Adiòs!

-Chanette Marie-

3 kommentar to “Vil du ha en rabatt kode fra lindex?”

  1. Emion 8. november 2010 kl. 15:42 #

    fin blogg 🙂

  2. iselin 8. november 2010 kl. 12:24 #

    kult, takk 😀

Legg igjen en kommentar

