Iron Fist! skokunstrene?

8 Nov

Hei folkens:)

Jeg ser litt på nye sko så kom jeg over det merket Iron fist omg sier jeg bare, de har sikkelig rååe sko de selger også klær fikk sikkelig lyst til å handle når jeg ser det de har.

Jeg er jo veldig gla i sko å de skoen de har er sikkelig kule for det er ikke noen typisk sko som alle har, eller som alle får taki. Har enda ikke sett merke i en butikk i trøndelag men kan hende noen har de. Men du får bestilt de til norge i vært fall. Uansett om det hadde vært i en butikk i norge tror jeg faktisk ikke at du hadde møtt noen på byen for det med samme sko:) Det  gjør du nemelig med de andrre sko butikken:( Grunne til at jeg ikke tror det skjer med disse er for at de er såpass spesiell at få tallet tørr å hande de:) Jeei:D

Her kommer det litt bilder:

Iron Fist: Siren Platform fra BRANDOS.no
Iron Fist: Siren Platform fra BRANDOS.no

Kunne neste hatt disse som pynt i stua<3

Iron Fist: Thelma Bootie fra BRANDOS.no

Iron Fist: Garden Secrets Heel fra BRANDOS.no
Tenkt deg disse til en lilla kjole med svart eller sølv dillal til hadde vært rått;)

Iron Fist: Bloody Mess Heel fra BRANDOS.no

Iron Fist: Sugar Frosted Heel fra BRANDOS.no til en fin sommer kjole på en hærlig sommer dag!

denne vil jeg ha med mertsende sko:) Sommerens kuleste bikkini;)

Iron Fist: Zombie Stomper Platform fra BRANDOS.no

Adiòs!
-Chanette Marie-

Legg igjen en kommentar

