Halv pris på sko? et gratis smykke?

9 Nov

Hei folkens:)
Da har sko ringen tilbud på sko, det blir halv pris på sko fra torsdag til lørdag:D jippi De skal ha tilbud også på vinter sko:) Så har du ikke handle vintersko enda så har du muligeheten å få de til halv pris fra torsdag til lørdag:D Jeg vet de har et par en del par sko jeg ønsker meg så jeg skal i vei å handle meg minst 1 par sko i vært fall:)

meld jeg inn og få nyhetsbrev i fra bjørklund:) viss du gjør det kan man hente velkommsgave i din butikk. Rykter sier at detter er et smykke;) Jeg gleder meg til å hente det:)   Rekner med at det gjelder også bare i en viss periode. Står ikke oplyst hvor lenge.

Kilder:

gjerriknarken

Skoringen

 

Adiòs!

-Chanette Marie-

3 kommentar to “Halv pris på sko? et gratis smykke?”

  1. Kine 10. november 2010 kl. 17:22 #

    hææærli! digge salg:)

  2. iselin 9. november 2010 kl. 23:13 #

    sv: Jeg fant de på polyvore 🙂

Legg igjen en kommentar

