klær, illusion:)

11 Nov

hei folkens:)
Hva å så litt på http://www.illusion.no, der var dem mange gobiter av klær altså:) Jeg må si at disse klærne kommer på ønskelista mi til jul:)
tenk deg denne toppen med et sart skjørt:) det hadde blitt fint:)
fin kjole til julebord eller nyttårsaften:)

værdagskjole:)

en fin genser det er lett å ta på seg for å se litt mere pynta ut en værdags:)

En sliken er døtskul spør du meg, må bare ha!
disse likte æ veldig godt:)

fin til en fin kjole:)

Hva synes du om tinge jeg fant der?

kilder:

illusion.no

Adiòs
-Chanette Marie-

Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.


http://bloggurat.net/minblogg/registrere/7ec2d0427c5cab0b405f30c87ab110e9f431ee6e

3 kommentar to “klær, illusion:)”

  1. Stine 13. november 2010 kl. 22:57 #

    For noen lekre øredobber! Tror jeg må ta meg en titt på illusion 🙂

  2. Catta 12. november 2010 kl. 16:20 #

    Jag köpte dem på scorett för 699 kr! 🙂

Legg igjen en kommentar

