Trenger du nytt treningsprogram etter jul? Kanskje har du ikke et program enda?

22 Nov

Hei folkens:)

Fant nettopp et supert tilbud:D Trim.no har fortiden i en kort periode der de deler ut treningsprogram gratis de koster egentlig sånn i rundt 350 kr. Men nå kan du få de helt gratis:D jeei :)enest du forplikter deg til er å mot ta medlemsblad, jeg selv har ikke noe imor å motta slike brev på e-post kan jo stå noe nytt der også:)   Jeg har trenet leng men har ikke hatt nå treningsprogram før nå, så gleder meg til å bruke et:) Kanskje jeg endeli blir litt sterker;)   Trim.no er foresten en siden der alt om trenign står:)

Benytt deg av tilbudet å TRYKK HER.

Bruker du treningsprogram? Trener du?

Kilder:

Gjerriknarken.no

trim.no

 

Adiòs!

-Chanette Marie-

 

Jeg har plassert min blogg i Trondheimnorske bloggkart!

4 kommentar to “Trenger du nytt treningsprogram etter jul? Kanskje har du ikke et program enda?”

  1. HildeM 24. november 2010 kl. 06:53 #

    Lykke til i BabyBjörn konkurransen min 🙂

    Klem

  2. chanettemarie 23. november 2010 kl. 04:04 #

    takk ola:) Flere tips kommer etter som tilbuden kommer;)

  3. Elisabeth Marielle 22. november 2010 kl. 20:47 #

    sv: «Det dere må gjøre for å bli med i konkurransen er som følger:

    * Lage et innlegg om konkurransen der du linker til meg.
    * Legg igjen linken til innlegget du lagde og skriv at du er med i kommentarfeltet. «

  4. ola 22. november 2010 kl. 19:34 #

    Hei! tusen takk for dette tipset! 🙂 fin blogg foresten

Legg igjen en kommentar

